Rodzinne wakacje w Louisville, Kentucky

Kentucky słynie z wyścigów konnych, bourbonu, a nawet niebieskiej trawy. Oddzielony od Indiany na północ rzeką Ohio, Louisville jest najbardziej znany jako brama na południe. Dzięki sztuce, kulturze, eklektycznym dzielnicom i niezależnym przedsiębiorstwom rozwijającym się w społeczności miejskiej, jest to również zaskakująco hip-i-modne miasto.

Wakacje rodzinne w Louisville, Kentucky

Co robić

Belle z Louisville: miasto rzeczne z definicji, Louisville od ponad 100 lat jest centrum turystyki, przemysłu i innowacji. A jeśli mogłaby porozmawiać, 96-letnia Belle z Louisville to wszystko widziała. Najstarsze działające koła parowe w kraju, Belle z Louisville jest obecnie stałym punktem orientacyjnym na nabrzeżu miasta. Krążąc rzeką Ohio z młodszym duchem Jeffersona, dziewczyna czuje się trochę jak debiutant na wodzie.

Gdzie się zatrzymać

Znajdź rodzinne zakwaterowanie w Louisville w Kentucky od tradycyjnych hoteli po prywatne wypożyczalnie wakacyjne za pośrednictwem Stay22.com:

Codziennie witając nowych i powtarzających się odwiedzających, Belle z Louisville wciąż jest dziś zabawne. Otwarty na obiad, muzykę, taniec i inne specjalne wydarzenia, rejs w dół rzeki Ohio miesza nostalgię z przygodą w hucku Finna. Opcje siedzenia i odżywiania różnią się wraz ze zmianą od górnych i dolnych pokładów oraz klimatyzacji to nowy dodatek do pokładu balowej. Na mojej liście na weekend dziewczyny lub specjalną przygodę z dzieckiem w wieku elementarnym lub dwoma nie możemy się doczekać, aby wrócić z Parasol i słomy kapelusz.

Louisville Science Center

Kentucky Science Center: Wybitny członek Museum Row na Main Street w centrum Louisville jest jednym z bardziej imponujących muzeów, w których byliśmy w tym roku. Jeśli kolorowa fasada nie przyciąga twojej uwagi, trudno byłoby uniknąć gigantycznego lustra parabolicznego w lobby zewnętrznym. Największe praktyczne centrum naukowe w Kentucky, Kentucky Science Center, oferuje 150 eksponatów, czteropiętrowym teatrze IMAX i nauczaniu laboratoriów. Dystrybuowane na trzech piętrach, stałe eksponaty są pogrupowane w te kategorie: świat, który tworzymy, Kijzone, świat w nas i otaczający nas świat.

Prawdę mówiąc, większość czasu spędziliśmy na pierwszym piętrze biegnąc między Kidzone a cudowną (ale tymczasową) wystawą „Sezamkowa ulica przedstawia ciało”. W pewnym momencie zapomniałem, że byliśmy w muzeum naukowym, ponieważ zachowywaliśmy się podobnie do grup muzealnych. Przy rozsądnie wycenionych członkostwach rodzinnych możesz przyjść i odejść przez cały rok, a także otrzymać wzajemność (bezpłatne lub zdyskontowane wstęp) na ponad 250 innych muzeów i ośrodków naukowych w całym kraju.

Louisville Slugger Museum

Louisville Slugger Museum & Factory: dom największego na świecie nietoperza baseballowego, Louisville Slugger Museum & Factory to jeden dla Twojej listy życzeń. Wiedzieliśmy o Louisville Sluggers i światowym nietoperzu, ale nie byliśmy do końca pewni, czego się spodziewać, kiedy przyjechaliśmy. W lipcu ubiegłego roku z rekordową frekwencją w lipcu ubiegłego roku nasza ciekawość zabiłaby kota. Po drugiej stronie ulicy i jedna blok w dół od Louisville Science Center, przygotuj dzień muzeum.

Nasz pierwszy przystanek, Bud’s Bruting Cage. Za 1 USD nasz sześciolatek związał się z 5 z 10 piłek, robiąc nas wszystkich. Niechętnie odrywając wszystkie dzieci od pokoju maluchów (wraz z kolorowankami, zabawkami i książkami na baseball), znaleźliśmy Babe Ruth w galerii wystaw. Podczas naszej wycieczki po Factory Factory Cours of the Honister-to Goodness nasze szczęki spadły na technologię w akcji. Po 30 sekundach fabryka miała na celu wyprodukowanie 1500 nietoperzy tego dnia. Nagrane pod koniec trasy z własnym oficjalnym pamiątką Louisville Slugger Mini-Baseball Bat, dzieci już połączyły swoje nowe zabawki z piłkami i rękawiczkami w domu. Następnym razem odwiedzimy sklep teatralny i pamiątkowy.

Gdzie zjeść

Stara fabryka spaghetti

Przeszliśmy kilka przecznic od naszego hotelu do starej fabryki Spaghetti na Market Street. Znana z przyjaznych budżetowi restaurację Factory Spaghetti była konsekwentnym ulubieńcem naszego w USA i Kanadzie. Louisville spełnił nasze oczekiwania: świetna obsługa i smaczne posiłki. troje dzieci spaghetti i płyty klopsików później (5,25 USD na danie, jabłko lub sałatkę, napój i deser lodów); Wędrowaliśmy „do domu” na noc.

Gdzie spać

Galt House Hotel and Suites

Goście Galt House Hotel & Suites, Louisville, Kentucky, Stany Zjednoczone, znaleźliśmy się między nabrzeżem a sercem śródmieścia. Być może rzut kamieniem ze ścieżki rowerowej/turystycznej prowadzącej do nagradzanego parku nabrzeża, zapuściliśmy się w poszukiwaniu placów zabaw, podkładek i fontann wodnych. Na 14. piętrze cieszyliśmy się widokiem na miasto prawie tak samo jak szklana winda i, oczywiście, odwiedziliśmy basen. Na zewnątrz i na dachu ludzie kąpali słońce i zamawiali napoje i jedzenie znull