EREAVAN, Armenia – Para budżetowa plecak na Kaukazie

Po 5 doskonałych nocach w Tbilisi, uroczym miastu dobrze pasującym dla plecaków, wskoczyliśmy na jeszcze jeden autobus, a także udaliśmy się do sąsiedniego kraju Armenii, aby Finansowanie Erevan. Wycieczka autobusowa była śmieszna, a szofer był szalonym mężczyzną. Czułem chory samochodów i ciężarówek (z powodu jego samochodów rajdowych i jazdy ciężarówki), a także skończyły na przeniesieniu na przedni siedzeniu.

Pokazaliśmy się w jednym kawałku, a także postanowiliśmy odkryć nasz hostel. Po wędrówce 110 schodami (tak, policzyliśmy je) pokazaliśmy się na hostelu na najwyższym piętrze. Było 40 stopni, więc kiedy przyjechaliśmy całkiem świetnie się pociliśmy! Hostel był świetny, był otwarty tylko przez 2 miesiące, miał wspólną kuchnię, kawę, a także herbatę przez cały dzień, salon telewizyjny/kanapowy, a także naprawdę dobry, a także personel praktyczny.

Nasza przestrzeń była na górze… okazuje się, że klimatyzacja nie została jeszcze zainstalowana na górze! Patrzyłem na małą przestrzeń, w której Słońce bije oknem, a także stwierdziłem: „Nie ma metody, którą pozostałem w tym cholernym hotboxu poddasza!” Właściciel (jakoś …) może wyczuć mój problem, a także stwierdził, że możemy przenieść się do jego domu obok, aby spać przestrzeganie nocy. Uchwyciliśmy to na jedną noc z fanem, zimnymi, mokrymi ręcznikami, a także na koniec spali około 1:00 rano. Przenieśliśmy się do jego domu obok hostelu, a także było znacznie lepsze.

Piękna góra Ararat w metodzie dla Erevan, Armenia
Ponieważ było tak gorąco w ciągu dnia, naszymi jedynymi wyborami miały wyjść przed 10:00 lub po 21:00. Spędziliśmy dzień w naszym hostelu z innymi podróżnikami rozmawiającymi, a także pijąc gruzińskie czerwone wino, które przywieźliśmy ze sobą. Było jednak kilka widoków, a także wyszliśmy kilka nocy, aby zobaczyć muzykę jazzową, a także zjeść obiad.

Kolacja i koncert jazzowy, Erewan, Armenia
Piękny zachód słońca z restauracji w Eerevanie w Armenii

Pewnego dnia poszliśmy na zewnętrzną ekspozycję, która sprzedawała się od kocięta po dzieła sztuki. Widzieliśmy piękny pokaz światła wodnego, a także spacerowaliśmy po kilku stylowych ulicach.

Wieża zegarowa, a także światło fontanny w Erevan, Armenia

Tkaniny, a także torebki na sprzedaż na rynku, Erewan, Armenia
Nick podziwiający dzieła sztuki na rynku, Erevan, Armenia

Statua byka, Erevan, Armenia
Wchodzenie do wyjątkowo starego teatru, Erevan, Armenii

Masywny pająk, Eryvan, Armenia
Ciekawe ogrody, Erevan, Armenia

Naprawdę schludny posąg, Erevan, Armenia
Nie rozumiem, czy to było tylko ciepło, czy co, jednak nie odkryliśmy, że Erevan jest prawie tak atrakcyjny jak Tbilisi. Tak więc po 3 nocach spakowaliśmy się, a także wróciliśmy do Tbilisi na jeszcze jedną doskonałą noc przed wejściem na długą 26 -godzinną wycieczkę do Stambułu w Turcji.

Lubię to? Przypiąć! ?

Oświadczenie: Kozy w drodze jest współpracownikiem Amazon, a także podmiotem stowarzyszonym dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupisz od tych sprzedawców.