Backpacking Cappadocia, Turcja – Flintstones Spełnia Mario World

Często podczas plecaku, który natkną się na lokalizację na świecie, a także wierzysz “Jak mogłem nie zrozumieć, że miejsce takie jak istniało?” Kapadocja Turcja jest jednym z tych miejsc. Pokazaliśmy na małym miasteczku Gerome na 12-godzinnym autobusie z Olympos.

Rozeszłem się przez pierwsze belki światła słonecznego, włóczni tam metodę z zasłonami, a także do autobusu o około 5:00. Kiedy groggyly otworzyłem oczy, by spojrzeć przez okno, rzeczy, które widziałem, utrudniają uwierzyć, że nadal nie byłem w sennej krainie czarów. Dziwne “bajkowe kominy” posiekły się z ziemi, około 10 balonów na gorące powietrze unosiły się w porannym słońcu, a także na całym białym, czerwonym, a także Golden Valley były rzeźbione skały, a także jaskinie.

Fajne formacje skalne rozumiane jako “bajkowe kominy”. Göreme, Kapadocja, Turcja
Lokalizacja, tak jak trudno wytłumaczyć, że świat supermario zaspokaja flintstones. Liczne szyszki w kształcie stożka (bajkowe kominy) zostały rzeźbione, a także wydrążone, aby zrobić domy, a także hotele. Jeden, w którym zatrzymaliśmy się

Został najlepszy dla planu budżetowego plecaków. Rzeźbione z kamienia depozytowego (podobnie jak stare bizantyjskie domy w mieście), nasza przestrzeń była w środku jaskini. Co było naprawdę raczej świetne z łóżkiem typu queen-size, a także kilka okien, aby pozwolić na dużym świetle, ściany skalne przestrzeni trzymały wielką głęboką temperaturę wewnątrz, gdy temperatura wzrosła do 35 stopni na zewnątrz.

Nasza przestrzeń w hotelu Shoestring Cave Hotel, Göreme, Kapadocja, Turcja
Ekstremalna topografia Gerome, jak również Kapadocji opracowała wiele tysiącleci, kiedy wybuchnęła Mt. Erciyes Dagi. Biorąc pod uwagę, że ludzie bizantyjczycy osiedlili się w okolicy, a także wycinają liczne kościoły skalne, klasztory, tunele, a także domy, gdy mieścili niezliczonych ludzi. Wszystkie kompleksy pozostają w niezwykłym stanie, a także wiele starych domów, a także jaskinie zostały przekształcone w hotele w celu ułatwienia niedawnego napływu w turystyce. Sama Gerome jest najbardziej fascynującą wioską w mieście, ponieważ ma najwięcej bajkowych kominów, a także jest oprawiony przez kilka najlepszych dolin, gór, a także utworów turystycznych, jakie kiedykolwiek widzieliśmy. To najlepsza lokalizacja dla wędrówek.

Punkt widzenia w Göreme, Kapadocja, Turcja
W Kapadocji było tak wiele występowało, że mogliśmy tam zostać tam przez wiele tygodni. Ograniczyliśmy się, aby zobaczyć kilka głównych zabytków, a także robić wspaniałe wędrówki. Pierwszego dnia po prostu poszliśmy po uroczym mieście Gerome, a także wziął w niesamowitym wymarzonym terenie, podczas gdy słońce jest ustawione.

Następnego dnia pojechaliśmy autobusem do miasta Kaymakli, aby zobaczyć podziemne miasto. Byliśmy w tunelach Chu Chi w Wietnamie, w którym żołnierze mieszkali pod ziemią w tunelach, podczas gdy walczyli w wojnie, jednak te były głównie wąskie przejścia, a także ukrywanie miejsc. Kaymakli był umieszczony przez 3000 chrześcijan, którzy musieli kopać dom dla siebie w ziemi, by ukryć przed nadchodzącymi armiami perskimi w 6, a także 7. wiek.

Miasto nie jest tylko siecią tuneli, a także jaskinie, istnieją znaczne pomieszczenia, kuchnie, piwnice białe wino, kościoły, wały, studzienki, a nawet równe stajnie rozwinęły niesamowite 8 poziomów, 100 m pod ziemią! Chodzenie po mieście było niezwykle proste, aby uzyskać wrażenie dokładnie, jak mieszkali ludzie. Ściany wciąż były zwęglone z gotowania, stałych drzwi do walcowania wciąż siedział przez wejścia, a także wałki powietrza wchłonięte światło, tak jak zrobili od stuleci. W rzeczywistości archeolodzy umawiają się z najstarszymi częściami miasta 4000 lat! Chrześcijanie w 6, a także 700 tylko uczyniły ich znacznie bardziej wyrafinowane, a także głębiej.

Podziemne miasto Kaymakli, Kapadocja, Turcja Labirynt podziemnego miasta Kaymakli. Kapadocja, Turcja.
Widząc wzrok tak niesamowity, jak Kaymakli wydawał się trudny do góry, jednak Kapadocja jest pełna klejnotów podróżnych. Jeszcze jeden dzień wyruszyliśmy na wycieczkę 6 km z Valley Valley, a także w Uchisar. Dolina Pigeon była sensacyjną wędrówką z łukami, a także tunele kamienia otoczona szczytami, a także dziwnymi kształtami.

Bit Creek Cut z Doliną, a także wszystkie kwiaty były kwitną. Kiedy pokazaliśmy się w Uchisar, udaliśmy się na zamek, duży kompleks tuneli, a także okien zestaw na setce metra wysokiego klifu. Opracowany w czasach bizantyjskich był to najlepszy punkt widzenia, aby zobaczyć wszystkie region Cappadocia, nawet wysokości 3916 mMt. Erciyes, który jest odpowiedzialny za wytwarzanie krajobrazu, który istnieje dzisiaj.

Niewiarygodna dolina gołąb, Kapadocja, Turcja

Sensacyjny zamek Uchisar. Kapadocja, Turcjaviews z zamku Uchisar. Kapadocja, Turcja.

Ze wszystkimi dolinami, a także utworami wokół Kapadocji moglibyśmy wzbudzić codziennie przez miesiąc, a także wciąż miał rzeczy do zobaczenia. Wybraliśmy jedną więcej wędrówek, aby wykonać tam w naszym czasie. Chodziliśmy na 12 km od Gerome do Cavusin za pomocą doliny Meskendir, czerwoną dolinę, a także zwiększoną dolinę. gdziekolwiek patrzyliśmy, było o wiele więcej dziwnych kształtów, a także formacje, a także, jak przyjęliśmy naszą metodę z dolinami, każdy zmieniony kolor, ze złota, do bieli, na czerwony, a także wreszcie zwiększony kolor tuż przed my dotarłem do Cavusin.

Wędrówka z doliną Meskendir. Kapadocja, Turcja.

Nieco sklep podczas naszej wędrówki (co było niezwykle niezwykłe, aby zobaczyć!). Meskendir Valley, Cappadocia, Turkeygoats na drodze z uroczą czerwoną doliną za nami. Kapadocja, Turcja.

Dotarliśmy do zamku Cavusin, tak jak chmury, a także deszcz, jak również miał szczęście, że przyniosliśmy nasze płaszcze przeciwdeszczowe, ponieważ wylano ciężko. Rzeka rozwinęła się w mieście, a także wypłynęła wszystkie drogi, gdy cieszyliśmy się z góry klifu na zamku. Ostatecznie podarowaliśmy na czekanie monsunu, a także udaliśmy strome śliskie zbocza do centrum miasta. Nie mogliśmy przejść przez drogi od rzek, które rzucili je, więc nie mieliśmy metody dotarcia do dworca autobusowego.

Na szczęście osoba regionalna o naszym wieku zobaczyła nas na chodniku, wyraźnie sfrustrowany, a także użyty do prowadzenia nas do autobusu. Wspaniała rzecz była nawet w jego samochodzie, po prostu posiadała Chai (herbata) ze swoimi dobrymi przyjaciółmi, jak i czuł się biednych dla nas siedząc w deszczu. Więc upuścił nas na przystanku autobusowym, a także powiedziano nam, że autobus byłby tam za około pół godziny, jednak mamy szpitę, więc zaczepujemy w mieście. To nie jest naprawdę trudne do zdobycia podróży w Turcji. Wamięcimy, kilka moczenia mokrego backpackers nie wyglądają równie dobrze zagrażającym siedzeniu z boku drogi.

Fort Cavusin. Kapadocja, Turcja.
Opuściliśmy Cappadocia po 5 dniach, jednak mogliśmy spędzić tam tygodnie. Hotel był fajny, ludzie byli przyjaźni, a także turystyka była światową klasą. Och, a jedzenie było niesamowite! Pewnej nocy kupiliśmy “ceramika kebab”, który jest jak gulasz w zamkniętym glinianym garnku z dziurą na górze, gdzie umieścili ciasto chlebowe.

Trzymają go w piekarniku, a także chleb na górze, podczas gdy uszczelniający we wszystkich smakowitym smaku wewnątrz gulaszu. Kiedy skończyło się gotowanie, przywiozwili ją do stołu z młotkiem, a także pękliśmy, a także zjadł bulgoczące gorące niebo, idealnie nadaje się z gliny. To był najlepszy gulasz drobiowy (z wyjątkiem mężczyzny oczywiście, to dzieje się bez mówienia).

Ceramiczny Kebab: Drób drób w Göreme, Kapadocja, Turcja

Wędrowaliśmy, jadliśmy, pili, zbadaliśmy, a także widziałem, co moglibyśmy w Kapadocji w ciągu 5 dni, więc wskoczyliśmy do autobusu, a także na czele do Gaizantep (Antep). Ogromne współczesne miasto popularne dla pistacjach!

Blogi podróży Turcji.

Polub ten post? Przypiąć!

Zastrzeżenie: Kozy na drodze są partnerem Amazonki, a także podobnym partnerem dla innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także zakup od tych sprzedawców.